Avatar 3D! <3

IIIIIIHHHHHHHHH!!!!! Jag var nyss och såg århundradets film! Avatar är verkligen ren film-magi! Alla som inte har sett den åk genast till närmaste bio salong och se den! I 3D, det var sjuuuukt häftigt! Jag har aldrig varit med om liknande, effekterna, skådespelarna, budskapet... Allt! Helt otroligt! Jag vet knappt vad jag ska säga, kan knappt uttrycka mig! Visst filmen var vid ett tillfälle ganska förutsebar, och varför måste Aliens alltid se ut som dinosaurier men man förlåter det (väldigt enkelt) Dessutom är han som har huvudrollen väldigt het :P

Jag och mamma såg nyss en film som heter The Duchess med Kiera Knightly. den var också bra. Kiera Knightly är nog den vackraste kvinnan som finns. Och hon har en otrolig utstrålning! Vem är eran favorit skådespelare?

Kommentarer
Postat av: O

Vad bra att du tyckte om den så mycket! Ser fram emot när jag ska se den, förhoppningsvis snart! ;)



Hehe, the duchess har jag också sett. Hon är verkligen vacker!

2009-12-29 @ 17:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0