Ingen bra film går på tv ... :(

... därför sitter jag här. (med min nya älskling, en macbook pro som jag fick i julklapp)
idag har jag varit och shoppat med linnéa hennes syrra blygis och min syster Clara. Eller jag tvingade linnéa att prova en massa grejer för jag hade inte så mkt pengar. Det var kul, jag lekte lite stylist. Jag var ganska bra på det. Tyckte iaf jag :D
Jag köpte tillslut ett par brons Jeans. Dom kostade bara 100 kr på H&M och de fanns i alla storlekar. Måste betyda att de inte var så popis eftersom de reade ut dem, men det är bara bra, jag gillar att ha kläder som ingen annan har. Sen köpte jag en jätte snygg stickad tröja på Bik Bok för 300 kr, jag var tvungen, den skrek att den ville tillhöra mig. Så jag köpte den fast jag egentligen inte har råd. Den är oversized svart och vit randig. Linnea köpte också en svart och vit randig stickad tröja på Bik Bok (fast inte en likadan). Jag tänker på Britney Spears, hon hade nåt liknade nån gång och det är en av få gångerna som jag har sett henne i nåt snyggt:P
Försökte ta en bild med mobil kameran, man ser inte jeansen men tröjan syns ju iaf:P

Kommentarer
Postat av: O

Härligt! Fin kofta! Hittade också en randig tröja idag hehe.. ;) Ibland bara skriker kläderna efter en, I know ;)

2009-12-26 @ 23:07:53
Postat av: Jenny

mysig tröja :D

2009-12-28 @ 12:31:02
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0