Jaha, nu har alltså jag skapat en blogg också..

Hej! Jag heter Sara. Detta är min blogg! Och ja nu har till och med jag som har varit väldigt antiblogg skapat mig en. Jag gav upp! Tur för er... ;P

Om n undrar över bloggens namn så, ja det var en kille som jag känner som sa att han skulle ha en katt som heter vad är det frågan om, bara så att han skulle kunna ropa på den genom fönstret och göra grannarna förvirrade eller nåt sånt.. Jag tyckte det var kul och ja, hade helt enkelt inget bättreatt namnge bloggen till. Förlåt Patrik, för att jag snodde ditt namn!
Eller jo jag hade väl bättre förslag men jao, dom var upptagna.
Om ni har orkat att ens bry er om att läsa mitt svammel så undrar ni säkert nu; ska det överhuvudtaget komma nåt konstruktivt från henne? ja jag hoppas ju det iaf...
Until We Meet Again!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, kul att du hittat hit till bloggandet ;)



Är både anti och inte anti det här med bloggar. Men men, ser fram emot att läsa din!

2009-12-26 @ 23:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0