Åker snart

Kom precis hem från Stockholm, jag var som sagt på avresekurs på Lidingö och sen sov jag en natt i Ellinor och Henkes lägenhet, vilket var jättemysigt.
Jag och Ellinor tänkte att vi skulle gå ut och festa igår kväll, vilket inte gick så bra.
Vi visste inte riktigt var vi skulle gå, så vi flängde runt lite och försökte hitta ett ställe.
Vi åkte till Kungsträdgården och där fans det en krog där det var full fart. Så vi närmade oss den och då säger Elli att alla ser väldigt finklädda ut, med kostym och allt. inte direkt det vi hade på oss. Men vi gick närmre ändå och tänkte gå in. Då ser jag skylten där krogens namn står. Café Opera...
Vi skyndade snabbt förbi och låtsades som om det inte var dit vi var på väg.
Sen gick vi till gamla stan och där hittade vi en bar med massa folk. Men det var 21 års gräns...
Tillslut gav vi upp och åkte hem och då kom Henke med samma T-bana, han hade varit på nollningsfest.
Vi drack lite te och satt och snacka, sen gick vi och la oss.

Nu sitter jag och är lite irriterad över att mitt röst kort inte har kommit, jag vill förtidsrösta och det är sista dagen idag som jag skulle kunna göra det, för på söndag åker jag ju!
Blir till att poströsta från Leeds, vilket är väldigt krångligt.
Men jag ska se till att packa ihop det sista av mina grejer och fixa med annat som måste göras..

Kommentarer
Postat av: O

Vad små ni ser ut! Låter som en trevlig kväll, men ni fick springa runt en del ;)

2010-08-27 @ 13:26:22
Postat av: Ellinor

Åh, Sara, önskar du var här <3 Jag lovar dig att jag ska hitta feta uteställena tills du kommer hem igen och går ut med mig här igen! Hoppas allt är bra med dig, saknar dig skruttan! ;P <3

2010-10-17 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0