Host

Jag snörvlar och hostar som bara den.
Sista natten i Taize blev jag sjuk. Kul.
Jag ska börja packa och städa upp mitt rum nån gång idag.
Vi får se hur det går. Känns iaf inte speciellt kul.
Jag vill inte helt enkelt. Men jag antar att jag måste..
Jag har så mycket skräp i mitt rum.
Kommer ni ihåg när jag hade The English week?
Ni vet när ja la upp ett inlägg varje dag om England i våras?
Jag tänkte ha ett liknande tema från och med i morgon, fast om Sverige!
Jag tänkte att jag skulle hylla Sverige lite innan jag åker och förbereda resan härifrån!
Så imorgon börjar The Swedish Week!

Kommentarer
Postat av: O

Oh, ser fram emot swedish week, den engelska var mycket bra! :D

2010-08-20 @ 00:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0