Så kan det gå!

Hittade det här på felsms.com, tyckte den var lite ball :P
Till:
Joakim
Sms: Är det konstigt att tänka på killar när man runkar? Hade en underbar dröm om Joakim, och när jag vaknade hade jag rejält stånd.. Kom sedan två gånger i sträck. Tror du jag är bi? /:
Svar: Haha , är det mig du snackar om? Du gör mig faktiskt lite småkåt ibland. Kom över så kan vi ha lite kul? ;)

Förklaring: Smset skulle komma till en tjejkompis, men antar att jag fortfarande tänkte på Jocke när jag skickade. Blev förvånad över svaret, men gjorde som han sa. Han har nu varit min kk i tre veckor. :D

Kommentarer
Postat av: O

Hahah så skön!

2010-08-23 @ 19:48:56
Postat av: Fuck You, I won´t do as you tell me!

Underbart. Man kanske borde skicka fel med mening någon gång :)

2010-08-23 @ 23:04:31
URL: http://fuckyouiwontdoasyoutellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0