...För däremellan kommer fastan!

Igår var det askonsdag=Fastan börjar.
Och nu säger ni med lite darr på rösten:
" Åh, nej! En kristen person! Hjälp hon kan ju försöka... försöka... Frälsa oss!"
Ja, jag är kristen och nej, jag ska inte frälsa er eller nåt sånt;)
Jag ska iaf fasta från godis precis som förra året. Men om jag ska vara ärlig så fuskade jag lite då.
En aning. På en söndag. Då gills det inte. Lika mycket iaf...
Men i år blir det inget fusk!
Men, jag kom på en grej förut när jag gick hem från stationen.
Jag fyller år i morgon
(säg grattis eller så kanske jag dyker upp i ert sovrum mitt i natten och.. spelar trombon!).
Fylla år. På fastan. KUUUUL.
Sara fyller 19 och får inte äta godis!

Kommentarer
Postat av: O

Haha, hur ska du klara detta? Kan du inte flytta fram fastan en dag? ;)



GRATTIS! (vill inte väckas av dig som spelar trombon inatt ;))

2010-02-18 @ 16:13:49
Postat av: Emelie

Stackarn :P

2010-02-20 @ 21:23:00
URL: http://rockisdashit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0