2010

Nu är det 2010:) Jag väntar med spänning på vad det här året har att ge! Igår var jag hemma hos Johanna. Vi var ett litet gäng på 8 pers som hade det mysigt ihop! Jag kände ungefär hälften. Det var Daniel, Beatrice, Johanna och Jannike. Sena var också Johannas kusin Amanda där, hennes pojkvän Sokol och Jessica som går i hennes klass.
Nu ska jag fixa lite med min ansökan till volontäråret. Jag hoppas på att få bo i England nästa år:) Förresten är det nån som jag känner som råkar vara läkare? Man ska nämligen ha ett brev från en läkare med i undersökningen som bekräftar att man är fysiskt och mentalt frisk, och det ska helst vara en läkare som känner en. :S

Kommentarer
Postat av: O

Häftigt med England! Men låter skumt med läkardelen.. haha :P

2010-01-01 @ 20:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0