Grannen har fest...

...funderar på att dra dit och krascha xD Ne jag gör inte sånt:P
Själv har precis TV kvällen avslutats, lillebror som jag är barnvakt åt (igen...) har gått och lagt sig och allt är frid och fröjd.
För den som undrade tittade jag på "på spåret" och "Morden i Midsomer". Nu undrar ni, hur gammal är hon egentligen? Typ 65? Vem under 50 tittar på "på spåret"? Well, obviously, jag fast jag bara är 18. Det är skitbra. Man lär sig mycket. Kristian Luuk är cool och det är förövrigt Fredrik Lindström. Och idag var Filip och Fredrik med (dom vann!) På spåret for the win! Idag var det extra kul för jag lyckades gissa rätt på två av tre städer på 10 och 8 poäng. Jag vet inte ens hur, jag fick bara känslan att det skulle vara Tokyo och Varberg. Dessutom hade jag rätt på årtals frågan! Yay me! Och för er som inte vet vad jag snackar om, det är  f*n allmänbildning att veta hur på spåret går till! Genomlid ett program på svtplay.se eller sätt på tv:n på fredag kl. 20 (svt 1)
Nu ska jag se ännu ett avsnitt av Gossip girl!
Den extremt coola domaren Fredrik Lindström och den ofantligt grymma programledaren Kristian Luuk

Kommentarer
Postat av: O

Haha äh ;) Nice med Gossip Girl! See you tonight!

2010-01-09 @ 16:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0