Igår:)

Igår hade jag fullt upp:) Först på morgonen åkte jag och Rebecca skridskor i Strängnäs sen spelade vi in våran film som vi gör på Digitalt skapande och sen när jag kom tillbaka till Nykvarn så gick jag direkt hem till Johanna och tittade på film. Vi såg Monsters, inc. och en film som nu ligger tvåa på listan av det sämsta filmer jag nånsin sett nämligen Jiddra inte med Zohan. Här är listan förövrigt...

1. Scary Movie 4 - Seriöst, trodde dom att det blir en bra film av att bara sätta ihop ett gäng dåliga parodier till ett lamt försök till en handling? tyvärr dom hade helt fel, den här filmer är verkligen urkass.
2. Jiddra inte med Zohan - Två grejer i filmen var roliga, en och samma biroll sa båda. Katastrof film, Adam Sandler som hade huvudrollen sjönk till noll för mig. Jag tyckte om honom förut!
3. The break up - kasst försök till romantisk komedi. Endast tragisk.
4. Meet the spartans - som ettan på listan, dåliga parodier, dock lite bättre.

Kommentarer
Postat av: O

Haha, kan inte annat än gilla Scary Movie filmerna ändå.. hehe.. ;)

2010-01-17 @ 22:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0