Panik attack!

Jag hade en mindre panik attack tidigare idag. Jag var på vägverkets kontor i Eskilstuna och gjorde kunskapsprovet för körkort för andra gången, även om jag blev godkänd på första, dom har nya konstiga regler där resultatet bara håller i 2 månader så om man inte hinner klara uppkörningen på den tiden måste man göra provet igen. Jag var sjukt oroliga att jag inte skulle klara det den här gången och jag kunde knappt röra muspekaren, för jag skakade så mycket. Jag ville grina, jag ville ligga på golvet och skrika, men det gjorde jag inte så klart. Dessutom var det sjukt svårt och det fanns med saker som jag inte har läst om (jag är helt säker på det, det är ingen ursäkt bara). T.ex ett ord som regummerade... Eh, okej, jag kan gissa mig till vad det betyder, men får man  ha det på en vanlig person bil? Ingen aning... Och en fråga som jag tyckte krävde en bild, för jag fattade inte riktigt vad dom menade, Blä.... Jag blev ju som sagt godkänd men jag fick ett rätt mindre en förra gången...

Jag hade massa tid till övers i Eskilstuna innan provet, för tågen går bara varannan timme på morgonen så jag gick till Åhléns och använde några present kort och nu är en ny kalender (alldeöes nyss pyntad) en svart eyeliner från viva la diva och en Edith Piaf skiva köpt. Mest stolt över skivan, nu äger jag en av de skivor som jag hade med på listan för några dagar sen. jag ska strax lyssna på den, 44 låtar av gudinnan:) (oj, nu bröt jag mot ett budord... ;P)
Framsidan:) den blev bäst:)
baksida, blev mindre bra, men söt ändå:)

Kommentarer
Postat av: O

Vad skönt att det gick bra! Snygg kalender med! ;)

2010-01-11 @ 18:07:42
Postat av: Jenny

Fint det blev :) jag är så dålig på att skriva upp saker så för mig är det ingen idé att lägga pengar på en en kalender :p

2010-01-11 @ 20:15:18
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0