:)

Tjolahopp!
Det var ju ett tag sen jag skrev nu, fyra dagar... :S Men jag kan väl säga till mitt försvar att jag inter var hemma i helgen och igår vet jag inte vad jag gjorde:P
Jag fick jackan som jagbeställde från ABC-gruppen idag! (dom som gör student mössor)
Den är jätte fin, precis i min stil, lila och på baksidan står det Finally free as a bird. (referens till studenten)
Jag vet inte om jag orkar och kanske möjligtvis lyckas få en bra bild på jackan, men jag kan kanske lägga upp en bild sen!
..
(ursäkta om du känner dig dumförklarad när du har läst det här, jag bara ville vara lite tydlig.
Om du inte ännde så så strunta i det här sista. Jag har tråkigt)


Kommentarer
Postat av: O

Den var skitsnygg!

2010-03-09 @ 19:57:10
Postat av: Tobias

jag vet :D man kan verkligen fynda där!

2010-03-09 @ 23:29:36
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0