Ja.. Asså, jo du vet... Hmm..

Har du nånsin sett serien The Big Bang Theory?
(om du inte har det, se till att göra det den äger!)
Om du har det så vet du att det finns en kille där som heter Raj och som inte kan prata när det är en tjej i närheten.
Jag är en mild version av Raj när det gäller killar.
Jo jag lovar det är sant!
Om det är en kille som jag inte känner så bra så kan jag nästan inte få fram ett enda vettigt ord.
Tänk er den här situationen:
Ett gäng som mest består av snubbar som jag precis träffat sitter och skämtar och snackar om nåt.
Jag kommer på värsta repliken.
Detta är alternativen som kan hända:
a. Jag tänker "nja, ska jag säga den? tycker dom det är kul? När jag kommer på ja jag ska nog säga den så är de redan inne på nåt annat.
b. Jag sluddrar och glömmer några ord så det jag säger är totalt oförståligt
c. Jag säger det fel så att hela grejen tappar poängen
d. Det jag säger var av någon anledning inte ett dugg kul. Kanske blir nån förolämpad eller så var det helt enkelt inte så bra som jag trodde.
Herr Gud! Patetiskt! Men sant!

Kommentarer
Postat av: Josefin bengtsson

HAHAHAHAa, ja helt sant. det där händer alltid mig också så jag förstår precis din situaton!

2010-03-14 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0