McFly!

Okej här är det första England inlägget!
Ett av mina favorit band är det engelska bandet Mcfly.
Deras musik är gudomlig, och killarna som sjunger, Danny och Tom, deras röster är så bra att jag vill kidnappa dom och ha dom i mitt rum så dom får sjunga för mig hela dagarna!
Ne men seriöst lyssna på Mcfly och du är frälst!
Här är några låttips!
The heart never lies
That girl
Sorry's not good enough
Transylvania
Alla de här låtarana är som lyckopiller. (och resten också för den delen)
Dessutom har jag bestämt att jag ska gifta mig med trummisen, Harry!
Mcfly: Tom, Harry, Danny och Dougie!

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; neeej mer Robert åt MIG ;D haha

2010-03-11 @ 19:50:03
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0