Håltimme

Imorse gick jag upp kvart över 5. Varför?
Jo jag skulle skjutsa mamma till jobbet, hon skulle på någon middag efteråt och risken för att  hon skulle förtäar alkohol var tydligen stor.
Varför ställer man egentligen upp på sånt?
Jo, jag fick låna hennes bil till skolan! :)
Och på vägen hem från södertälje mötte jag Malins mamma och sen mötte jag Andre på vägen till skolan:P Första gången jag möter nån som jag känner när jag kör bil (och dom också gör det)
Just nu har jag hål och jag sitter och finular lite på min lista med heta engelsmänn!
Kommer snart!


Kommentarer
Postat av: O

Haha, finurlar minsann ;) Härlkigt med bil! Hoppas du hittar balklänning imorgon! :D

2010-05-21 @ 21:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0