Besatt av besatthet

Har precis läst ut Stephenie Meyers bok The Host.
Ni som inte har bott i en skokartong de senaste 5 aren vet att hon ocksa har skrivit Twighlight.
The Host haandlar inte om vampyrer utan om Ailiens som tar över människor kroppar för att de tycker att människor är sa valdsamma och krigiska att de inte förtjänar jorden!
Dessutom är den grymt mkt bättre än Twighlight.
Jag fattar inte varför Twighlight är den mest kända, The Host är sa grymt bra!
Jag kan inte sluta tänka pa den!
Ni maste läsa!
Jag älskar Sci-Fi!
(Killar som gillar Sci-Fi ni kommer antagligen inte att gilla boken, det är mer Sci-Fi för tjejer...)

Kommentarer
Postat av: O

Kanske får testa den då.. men vet inte om det är min typ av bok, men kanske någon gång ;) Twilight spårade ju ur totalt så.. mja.. haha!

2010-10-25 @ 23:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0