Vart tog mina pengar vägen?

Okej, nej, det är inte sa dramatiskt som det later. Jag har inte blivit ranad elleer nat.
Nej, idag var en san där dag som man har ibland, ni vet när man slösar för mycket pengar.
Jag var ledig idag, sa planen var att aka in till stan och shoppa sant jag behöver, typ ett oar vinterskor, underkläder, shampo.... Ja ni förstar.
Blev en hel del faktiskt, speciellt pa primark.
Slutade ända med att jag inte hade allt som jag hade skrivit upp pa listan.
Och om man börjar spendera är det svart att sluta, sa nu ikväll gick jag till Tesco och köpte alldeles för mycket skräp jag inte borde köpa. Planen när jag gick ut var inte ens att ga dit, utan att aka in till stan och ga pa en ungdoms grupp i kyrkan, men bussen kom inte. Jäkla buss!
Sa idag har jag spenderat alldeles för mycket pengar!

Kommentarer
Postat av: O

Ibland blir det så! Kul med massa nytt, och PRIMARK! Kommer du hem något i jul? Hoppas det! Då måste vi ses! Ska till London en vecka i januari men såg precis att det var ett rejält avstånd ;) Så hoppas du hälsar på hemma i jul! Kram!

2010-10-14 @ 23:13:58
Postat av: Jannike

Haha, så typiskt dej, men det var väl ändå härligt att införskaffa massa nya saker :D Eller hur?? :D Stor kram till dej

2010-10-15 @ 11:54:21
Postat av: Ellinor

PRIMARK! <3 Jag förstår precis. jag har samma känsla ibland- vart tar de vägen??

2010-10-17 @ 19:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0