fjärde inlägget!

God morgon! Eller god middag, beroende på när ni gick upp. Jag gick nyss själv upp ;P
Min favorit affär är H&M, men inte vilket H&M som helst. Det finns nämligen ett H&M som är bättre än alla andra. DaDam DaDAm..... H&M i Södertälje! Där hittar man alltid nåt man vill ha! Om man bor runt södertälje så behöver man inte åka in till sthlm för att shoppa, inte om man ska shoppa på H&M iaf. Och ni som inte har varit på H&M i södertälje, åk dit!!
Sen undrar jag också, är det bara jag som tycker att de svenska titlarna på The Twilight Saga är bättre än de engelska? De engelska är bara så B! Hon har typ tagit ord som hon tycker är fina, döpt böckerna till det och sen har hon lagt till en mening i varje bok med ordet som är titeln och voila! Där har vi en titel som inte har nåt med boken att göra! De svenska titlarna heter nåt som har med handlingen att göra. Mycket bättre! Men hennes nya bok har lika bra titel på svenska som på engelska enligt min mening. The hoost och Genom dina ögon, båda är lika bra.
Det var nog allt för mig just nu. Nu ska jag vänta på att reprisen av Ugly Betty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0