Golf

Mitt nya kneg har gett mig insikt i golfvärlden.
Jag sätter reklam på bilar som står på golfbanor...
Iaf, man kan lära sig mycket genom att observera ett gäng bilar på en parkering.
Jag har tillexempel upptäckt att  golfare är slarviga.
Jag vet inte hur många gånger jag har sett en bilar på parkeringen som har en öppen dörr.
Under den här helgen skulle jag ha kunnat gå rakt in i minst 10 bilar. Det har varit minst en på varje parkering.
En annan sak som jag har klärt mig är att för en golfare kan det ta 10 minuter att ta ta sig från bilen och ut på banan från och med att motorn har slåtts av. Vad gör dom egentligen? har tyvärr inte kunnat observerat detta närmare, för det  är ohyfsat att stå och glo.
Slutsats: golfare är slarviga och slöa.
Men dom är ganska så söta när dom traskar runt där på banan.
Att man orkar...

Kommentarer
Postat av: O

Hahaha! Intressanta observationer.. själv hade jag gissat på att de ar väldigt noga med allt.. :)

2010-07-04 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0