The Strip

Igår var jag, Linnea, Beatrice och Johanna på The Strip.
Det var helt ok. men det kunde ha varit bättre:
Röjet kom inte igång förrän klockan 12, musiken var inte den bästa och drinkarna var sjuuuukt dyra!
En jäger shot 6 cl kostade 90 spänn. WTF! För dyrt!
Men vi hade lite tur iaf.
Vi kom innan dom hade fixat klart med kassan så vi fick både inträde och garderob gratis :)
Yay!
Dessutom hade Johanna glömt sitt leg, men hon lyckades komma in ändå. Med lite ärlighet. :)
Vi hade iaf kul när allt kom igång men nästa gång blir det nog 550.
Jag med J.D's favorit drink Apple (Mar)tini :) Var bara tvungen att beställa en!
Den var väldigt god också!

Kommentarer
Postat av: O

Måste testa the strip jag med! Drinken ser mums ut!

2010-04-11 @ 17:21:44
Postat av: Johanna

Woho! appletini! =D yeay ja ibland har man tur ;D alltså trodde verkligen inte att jag skulle komma in x*)

2010-04-15 @ 22:11:09
URL: http://mymarsmeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0