Shopping.

Var nyss i södertälje och växlade pengar till London resan, våran klass åker till London imorgon! :D
Jag gick och tittade lite på andra saker också, bland annat hittade jag typ tusen skivor, böcker och sällskaps spel som jag ville ha.
Och så klart hittade jag massa fina kläder. Bland annat en fin sport jacka grej, med ett snyggt tryck. Problemet var bara att texten på det där trycket. Det stod nåt som jag inte alls kunde hålla med om.
Brukar ni läsa vad det står på trycken? Om det står nåt konstigt som du inte håller med om, köper du plagget iaf om det är snyggt?
Jag såg också en par inne på bik bok. Killen såg jätte uttråkad ut. Jag undrar varför tar man med sin kille ock shoppar när man ser att dom har tråkigt, det kan väl inte vara så kul för en själv då?
Här är iaf ett av plaggen som jag hittade, det var jätte fint, förutom armarna.. Jag gillar inte såna ärmar där det sticker ut en massa. Man  känner sig så bred axlad då.
crap, bilderna ligger ner nu igen...
Iaf det kanske inte syns så bra, men tröjan är gjord i gräddfärgad spets! Tyvärr kunde jag inte köpa den, har inte riktigt råd.. Från H&M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nää, skulle jag hitta en assnygg tröja som har ett tryck med en text som jag inte alls står för, så skulle jag inte köpa den :p



Själv har jag motsatta problemet, har pengar att slösa just nu men hittar ingenting i vanliga affärer, bara på internet :(



Haha, jag hatar att gå runt i affärer med Daniel de dagar då han inte är på humör för det, då får han hellre stanna hemma ;) Annars gör han bara så att jag också blir på dåligt humör.



Tycker tröjan såg fin ut :)

2010-01-30 @ 18:42:18
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0