Blink 182

Fick nyss reda på att blink gör en UK tour.
Jaaaa! Tänkte jag, ska ju som bekant flytta dit.
Går in på deras Facebook sida kollar in datum och...
Ser att de sk spela i Leeds.
Sedan ser jag att den är slutsåld.
Sist ser jag att konserten sker några dagar innan jag hade tänkt att flytta dit.
Så var det med det.
Hoppas iaf kunna se Mcfly när jag bor där. De har ett nytt Album på gång och en ny turné.
För den som undrar när jag flyttar så är svaret, vet ej!
Jag håller på att surfa runt och försöker hitta bästa sättet att ta sig dit.
Och för att få in ännu mer musik i detta inlägg:
Jag är beroende av Jason Mraz musik.
Helt galet bra!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så typiskt. :S

2010-07-11 @ 10:44:44
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Jenny

åh, vad surt :/ men ja, hoppas att du får se McFly då :D

2010-07-11 @ 15:17:43
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0