Heta Engelsmän! Forts.

Kommer ni ihåg min lista med Heta Engelsmän?
Jag har nu hittat några till snyggingar från England.
Här har ni!
Orlando Bloom - funderar bara på var han håller hus?
Han tog oss med storm som Legolas, vi förälskade oss i honom ännu mer efter Pirates of the Caribean.
Men sen då? Var är nästa stora filmprojekt?
Känns som hypen gick
Stephen Moyer
Även om jag såklart är mer förtjust i hans svenske motspelare Alexander Skarsgård så platsar denne man på min lista. Vem skulle inte vilja vara Sookie Stackhouse, som har båda två hängade efter sig?
Jude Law
Personligen tycker jag inte att Jude är speciellt jätte het. Jag tycker att han är ganska sliskig.
Men jag vet att många anser att han är snygg. Och okej, han duger.
Hugh Grant.
Också en sliskig typ som anses snygg. Jag tycker att han är ganska söt.
Och det går inte att komma ifrån, han har gjort en del vääääldigt bra filmer.
Christian Bale- Född i wales visserligen, men det får räknas.
Spelade Batman. Snygg som få.
Kul fakta är också att han spelade Jum-Jum i Mio min Mio.

Okej det var nog alla för den här gången! Kommer ni på några fler så hojta till :)
För er som har missat första delen av listan:
http://vadardetfraganom.blogg.se/2010/may/heta-engelsman.html
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: O

Orlando Bloom har försvunnit, men ack så snygg! Jude Law är lite slisk men snygg! Gillar Grant haha :D

2010-07-09 @ 12:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0