Bio

Gick förbi Clas Olsson idag i luna huset.
Jag blev arg. Jätte arg.
Jag hade lust att ställa mig och vifta med knytnäven och skrika elaka grejer.
Typ som att: Ni förstörde våran bio era jävlar!
Jag behärskade mig. Jag tänkte att jag kanske skulle bli intagen på hispan om jag inte betedde mig.
Jag blängde istället suuurt in i affären.
Jag tänker aldrig släppa att de tog bion ifrån oss!
...
Btw, jag är inte i Södertälje så ofta, men idag skulle vi göra nya pass och jag passade på att köpa en tröja på JC som jag kollade in när jag var i Bollnäs.
Vilket jag såklart inte har berättat.
Jag var hos Linnea i Kilafors förra veckan för att vara med på hennes student :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0