Heta Engelsmän!

Okej, här kommer nu min lista med hetingar från England!
Ifall det skulle vara så att någon av dem som jag har lagt upp är födda på någon av de andra brittiska öarna så, ja dom räknas också in!
Det ni också ska veta att dom är inte rangordnade.
Robert Pattinson- Behöver jag säga något mer?? När Brad Pitt nu börjar bli gammal och sunkig så är det dags att kröna en ny King Sexy. Här är han!
Ed Westwick spelar Chuck Bass i Gossip Girl. Jag tog en bild med lite tjejer som var inklippta i. Sorry, men hans leende var så himla underbart på den här bilden, älskar när han ler!
David Beckham, fotbolls legend, den bästa av dom bästa...
Daniel Radcliffe, om ni inte känner igen killen så kanske jag ska råda dig att ta reda på vad som har hänt i världen de senaste 10 åren. Ja, Harry Potter tänker man väl kanske inte på som het, men jag tycker att Radcliff platsar utmärkt på min lista
Sean Biggerstaff spelar Oliver Wood i Harry Potter
De 4 killaerna i Mcfly:
Danny Jones
Harry Judd
Dougie Poynter
Tom Fletcher
För övrigt planerar jag att gifta mig med Harry Judd, bara så ni vet!
Hugh Dancy spelar Joe i Shooting Dogs
...
Steven som jag träffade i Taize i sommras, om ni vill se en bild så får väl dom som är vän med mig på facebook gå på in på mina vänner och söka efter Steven. Ni andra... Ja synd, ni missar något :P
...
Colin Firth- den enda äldre man som kom med på min lista, men det går bara inte att göra denna lista utan honom! Han är ju så Underbar!
John Hopkins spelar Dan Scott i Morden i Midsomer
Tom Sturridge spelar Carl i The Boat that Rocked. Han känner också Robert Pattinson!
...
Sen har vi ju en otroligt het tjej också, anser själv att hon är den vackraste tjejen som lever!
Keira Knightly
...
...
....
Så vad säger ni, så fula är dom väl inte engelsmännen? Ni som brukar säga det, nu har jag gett er 15 snyggingar från England att sukta efter! För det skulle väl inte vara helt fel att dejta nån av dom här?

Kommentarer
Postat av: O

Wow Sara, du har fått ihop en riktigt bra lista där! Nog finns det några snyggingar där iallafall haha! Skulle inte säga nej till ed westwick.. eller carl i the boat that rocked. Scott är ju Scott, helt underbart härlig! Och jag älskar ju också Colin Firth! Keira är vacker, det är hon verkligen! Men lille Harry Potter vill jag ha bort från listan haha.. inget sexigt hår där inte. han är söt som liten men nu.. njae.

2010-05-21 @ 21:32:12
Postat av: Jenny

flera snyggingar! men SEAN CONNERY DÅÅÅÅÅ? visserligen från Skottland men ändå ;D håller med Olivia om Radcliffe faktiskt.. kommer nog alltid se honom som lilla Harry Potter :p

2010-05-23 @ 15:21:15
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0