CRAP

Oké, én vagyok ingerült. Elég sok.
McFly régóta koncert Leeds lefoglalt, de egy nappal korábban billjetterna csak fösvann sklappas mondta a koncert. Nincs magyarázat arra, miért, és tudom, hogy ez hogyan történt, amikor még a rádió azt mondta, hogy fog játszani. Követelem, magyarázat. MOST.
De játszott a Manchester, amely nem messze van így azt gondoltam, tudtam járni rajta.
De aztán a probléma, hogy nem tudok jegyet venni az én svéd rövid, és az angol tudásom, nincs pénz a kezelésére, és nem tudom átvitel sem. Ez a tanfolyam volt a probléma akkor is, ha játszott a Leeds ... Majd meglátjuk, ha véget ér, de nagyon akarok menni, és látni őket. Akarok.

Kommentarer
Postat av: O

Sara? Vad fn är det här? Haha!

2010-09-13 @ 17:05:06
Postat av: Linnea

varför ungerska mitt i alltihopa? :) hogy vogy? :)

2010-09-14 @ 09:35:01
URL: http://www.linnea-krysmynta.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-20 @ 06:06:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0