Barnvakt.

Jag är barnvakt. Mina föräldrar har åkt på Tallin kryssning med farmor och farfar och dom kommer inte hem förrän på nyårsafton, på förmiddagen. Woho. Joel är så himla hyper så vi får väl se hur det här kommer gå.
Har försökt arbeta lite på mitt projektarbete men det går lite segt. Jag började med inledningen på uppsatsen, men jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva, och sen har jag läst en bok, men det känns inte riktigt som jag hittar det jag vill ha. Jag ska göra ett arbete om relationen mellan Jesus och lärjungarna i film och det känns som att jag är den första som gör det. Alla snackar bara om hur lärjungarna blev kallade och varför. Okej, nu när jag har skrivit det här låter det som jag gör världens tråkigaste arbete, men det är faktiskt riktigt intressant. Jag får ju se på fil också ;). Vad gör ni för projekt arbete? Är det kul/tråkigt? Intressant?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag och en i min klass gör en stopmotion-film till en låt, en musikvideo typ. Det är helt okej ^^



hur gammal är joel nu? :p

2009-12-29 @ 18:02:36
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: O

Hehe, bra att du försöker jobba lite! Själv är jag riktigt dålig på det just nu. Eller hur, det är toppen att få se film! ;)

2009-12-29 @ 18:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0