Buhu..... :'(

Jag har aldrig tyckt att det har varit så här jobbigt att vara tillbaka i skolan efeter en helg!
Aldrig!
Jag vill bara starta om från och med i fredags, för den här helgen var en av de bästa jag haft på länge!
Det började med att jag och Ellinor träffade Simon och Martin i fredags och grillade, spelade Wii Sports och TP och hade almänt trevligt. Fast Simon slog mig i TP, inte bra! Jag ska ta revansch nån gång!
Jag sov 2 timmar den natten, sedan åkte jag hem, käkade frrukost packade och trog till södertälje för att spela en innebandy turnering i 6 timmar. Det gick ovanligt bra för oss, vi brukar alltid vara sämst, av de 2 tidigare åren som jag har varit med så har vi bara vunnit en match, nu kom vi fyra. Jag är ganska nöjd med min insats men jag spelade ganska fult. Men har man inte tekniken så får man använda kroppen... :P
Sedan kom jag hem, duchade packade och 3 timmar senare drog jag in till strängnäs igen och till Karolina. Vi åt lite, fixade oss och sen gick vi på en väldigt kort förfest hos Martin för att sedan dra till  50-DAGARSFESTEN!
Grymt kul, jag var överallt! Dansade hur mkt som helst och musiken var asgrym. Tydligen var det en ganska känd DJ som heter DeeJay Quality som spelade:)
Unsderbara helg!
Förstår ni nu hur jag känner? Varför skoooolan??


Kommentarer
Postat av: O

Hehe, jag förstår Sara ;) Skolan är ju inte direkt det bästa just nu.. haha! Men se till att få fler sådana helger! :D

2010-04-19 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0