En kväll i kära Strängnäs

Igår kväll var jag i Strängnäs med Ellinor och bowlade med två killar, Simon och Martin.
Vi hade riktigt kul även om jag var lika dålig på att bowla som en gammal blind tant i rullstol. Typ.
Men men.. Det som räknas är väl att det var kul.
Efter att vi hade bowlat i en timme så gick vi hem till Martin och satt i hans källare och ja... Drack.
Två till killar kom dit också och vi satt där och hade trevligt och snackade.
Sen försökte dom dra med oss till UB.
Men nej.
Jag och Elli åkte till hennes sommarstuga i Sanda istället och sov där.
Epic kväll i alla fall.
(även om det inte lät så på beskrivningen av kvällen..)

Kommentarer
Postat av: Sirkka Mäenpää

Du kan inte vara sämre än jag. Alla Flens ungdomar gillar bowla med mig för då vinner de säkert/mormor

2010-04-10 @ 16:45:19
Postat av: Jenny

sv; Neeeej SEAN CONNORY!<3



låter som en trevlig kväll :D

2010-04-10 @ 16:56:40
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0