Vuxen poäng

Det sista jag gjorde igår innan jag gick och la mig var att deklarera.
För första gången helt själv!
Pling! Vuxen poäng!
Egentligen borde det ha varit andra gången eftersom jag var 18 förra året och skulle alltså deklarera då också.
Men! Förra året bad jag pappa att visa mig hur man skulle göra.
Det slutade med att pappa tog papprerna kollade på dom själv, pillade lite med sin mobil och sedan sa han: Så nu har du deklarerat.
Jag som hade tänkt att han skulle lära mig att göra det så jag kunde göra det själv nästa gång.
Men det var ju inte så svårt så jag klade mig själv ändå! Yaaay! :D
Jag är såååå duktig!

Duktiga lilla jag!


Kommentarer
Postat av: O

Duktig flicka ;)

2010-04-17 @ 01:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0