LYCKLIG!

Jag har sett VÄRLDENS. BÄSTA. FILM!
INCEPTIOOOOOOON!
Så FUCKING jäkla EPIC!
Jag älskar den! Jag avgudar den! Jag vill se den igen och igen och igen och igen och igen och igen....
En sci-fi dröm! (hö hö ordvits..)
Ett mästervärk utan dess like!
Och Joseph Gordon-Lewitt... Han är verkligen världens vackraste människa! Och hans roll var gryymt rolig!
Och Ellen Page, ja hon gjorde sitt jobb med elegans igen, kan den tjejen misslyckas?
Egentligen ville jag och Jannike se Puss, men eftersom den inte visades på Heron City (Whats up with that?) så valde vi Inception istället.
Jag ångrar mig inte!
Inte ens Leonardo Di Caprio kunde förstöra filmen!
'
Världens vackraste människa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh jag vill också se den! Verkar grym, sådär så att man verkligen får tänka en massa, älskar sånt :) och bra skådespelare med! jag gillar di caprio, men inte du antar jag? ;) haha.

2010-08-22 @ 10:13:49
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: Carro

Den filmen är helt otroligt bäst! Jag älskar den också! :D

2010-08-22 @ 12:03:41
Postat av: Fuck You, I won´t do as you tell me!

Jag har hört att den ska vara riktigt bra. nej nu blir det snart bio besök!

2010-08-23 @ 23:05:46
URL: http://fuckyouiwontdoasyoutellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0