Skarsgård

Man kan inte ha en Swedish Week utan att nämna Skarsgårds.
Jag menar i första hand Alexander och Gustaf, men Stellan kan få vara med på ett litet hörn.
Alex och Gustaf är nog båda två mina Svenska favorit skådespelare.
De har båda två gjort väldigt bra filmer.
Filmer som jag gillar med Alex är Hundtricket (där det är hans rollfigur som är bra) Som man bäddar och självklart tv serien True Blood. Alex är ju dessutom grymt snygg.
Och filmer med Gustaf är Arn filmerna, Patrik 1,5, ondskan och Den Osynlige.
Nu ser jag framemot att se filmen puss, men vi får se hur det blir med det eftersom jag åker om 8 (!) dagar.
Vilket fall som helst, Skarsgård är en svensk kulturskatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; Haha jaa jag märkte det igår när filmen närmade sig sitt slut, men fick för mig att det var den sista filmen jag satt och kollade på! Haha :p Får ändra i inlägget ;)

2010-08-21 @ 11:14:15
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: O

Oh ja! Skarsgårds är bäst, speciellt Alexander, älskar hans roll i Hundtricket, haha!

2010-08-21 @ 13:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0