Arg!

jag skulle ta tåget som går vid nio till skolan idag.
Gissa vad som händer?
Jo, först är tåget försenat till 9.45.
Tåget kommer inte 9.45.
5 min senare så står det att tåget kommer 10.05.
10.04 så ändrar dom tiden till 10.30
Då var det inte längre någon mening att ta det tåget för då hzade jag redan missat lektionen och nästa lektion börjar 4 h senare.
FAN också!
Jag stod där och väntade på ett tåg som aldrig kom i nästan en timme.
Och det var 5 JÄVLA MINUS GRADER!
Detta är inte acceptabelt SJ och Banverket måste skärpa till sig annars så stämmer jag dem snart!

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Nice! är allt bra? :D

2010-02-18 @ 13:39:52
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0