*jag kommer inte på nån bra rubrik*

Nyss hade jag ett perfekt ämne att skriva om, men sen insåg jag att det jag skulle skriva inte var sant, men jag ville verkligen skriva det inlägget så nu gör jag det iaf...
Enjoy:
Insåg nyss att jag kommer missa finalen av Melodifestivalen nästa vecka.
(och det var där det inte gick ihop, det är ju bara andra chansen nästa vecka.)
Jag ska på IKON, en ledarutbildning för konfirmand assistenter.
Jag kommer missa finalen (andra chansen)för ett läger där jag antagligen kommer träffa en person som jag absolut inte vill träffa igen. Yaay! -.-
Ne men visst läger är kul.
Men det är alltid läger när melodifestivalen är.. :'(
..
Okej, den som inte tyckte att jag verkade lite knäpp innan tycker nog det nu.
Tummen upp, Sara!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0