Melodfestivalen deltävling 4

Okej. Den var helt okej den här gången.
Jag har inga direkta favoriter från denna gång.
Håller fortfarande på Erik Saade.
(fast jag har ju inte hört alla bidrag så vi får väl se vad som händer)
Men det fanns lite att lägga märke till den här gången.
Bidrag nr. 2 ikväll var väldigt roligt! Hon såg precis ut som Ozzy Osbourne! HahaxD
Och bandet Noll Disciplin behöver skaffa sig en bättre sångare, deras låt lät helt okej, men sångaren var så dålig så att han gjorde så att de lät som vilket amatör garageband som helst. Jag som älskar genren! Skate Punk!
Och sist! Detta har jag i och för sig tyckt hela tiden men Christin Meltzer är sjuuuukt tråkig!
Vem släppte in henne där?
Jag hatar hennes imitationer, dom är så dåliga att jag nästan spyr och hon bara hoppar runt och flamsar.
Ne, jag klara inte av henne!
Jag kan väl också säga att det var helt rätt att Anna Bergendahl fick flest röster, även om jag tycker att ballader är lite lamt i Melodifestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0