New Moon

Tittade nyss klart på New Moon.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga...
Förutom att Robert Pattinson är Underbar!
Herre gud!
Okej, nu ska vi se om jag får ur mig nåt vettigt!
Kirsten Stewart är så himla vacker!
Jag fattar inte att alla trashar henne hela tiden!
Men däremot Taylor Lautner... Ojojoj!
Gud vad värdelös skådespelare han är!
Han har precis förstört Jacob för mig!
Visst han var snygg, vilket typ är reaktionen som follk brukar ha efter att ha sett filmen.
Men blääää! Jag blir så arg! Han var bara så fel! Fel Fel Fel!
Annars tycker jag filmen var ganska vackert gjord, men Twilight är fortfarande bäst!
Underbara, underbara Robert!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jacob e inte alls som i boken! i boken tycker jag om honom i filmen är han bara störande!

2010-03-01 @ 15:18:33
Postat av: Elli

nej jacob spelar sugdåligt, men sämst är äckel-bella.. Edward måste ha lite fel i huvet när han väljen en så angstig tjej.. :P muhaha

2010-03-05 @ 16:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0