:O

Märker att jag sätter smileys som rubrik när jag inte kommer på nåt bättre:P
Vart tog dagen vägen!
Nyss kom mamma hem och jag insåg: jag har bara skrivit 1,5 sidor på mitt projekt arbete. Och inte ens renskrivet för jag vet inte hur jag ska formulera det.
AHHHHHH!
Vad i hela friden har jag gjort idag??
  • Läst bloggar, flera gånger bara för att se om det har kommit upp nåt nytt, men det har det ju inte för det är ju typ bara jag som har varit hemma.
  • Planterat Blåbär på Farmville. (blåbär växer på bara fyra timmar)
  • Tittat på Random serier på svtplay
  • Tittat på Big Bang Theory
Allt bara för att slippa jobba.
Hallå ?
Elda på lite nu, va!
Någon svensk stad som jag tog kort på från flygplanet när vi åkte hem från London.
Jag vill tillbaka till London!

Kommentarer
Postat av: O

Haha, bra jobbat sara ;)



Vill också tillbaka till London, tycker vi drar dit nu!

2010-02-09 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0