Tillslut så orkade jag inte längre...

Ojojoj! Rubriken låter som om jag har värsta depressionen.
Men så är det ju såklart inte;P
Ne men jag skulle ta 14.19 tåget så jag iaf var med på en lektion idag.
Det tåget var också försenat, fast inte så jätte mycket, när jag var där nere vid stationen iaf. Det kanske blev mer försenat sen.
Ne men det kändes så värdelöst att åka och missa början av tyskan för att sen efter tyskan sitta och vänta en timme på nästa tåg. Jag pallar inte sånt.
Jag har lite dåligt samvete, men jag ska göra det som dom gör där fast hemma och så har jag lovat mig själv att städa garderoben på lovet. jag hittar ingeting där längre..

Kommentarer
Postat av: O

Haha.. jag väntade 2,5 timme idag på stationen, sen gav jag upp! ALLA tåg är sen/inställda. Fyfan! Man orkar inte!

2010-02-18 @ 14:39:18
Postat av: morbror Olli

alla jäktar nu när inget funkar även jag

2010-02-28 @ 21:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0