Tyck synd om mig!

Det är så hiiiimla tragiskt när folk vill att man ska tycka synd om dom.
MEN!
Det är ännu mer tragiskt när man upptäcker att man själv är likadan eller värre!
För några veckor sen var jag hos doktorn och gjorde en undersökning för att ansökningen till volontäråret krävde det. Jag gjorde lite blodprover och det visade sig att.... (paus för ökat drama)
Jag har dåligt blodvärde!
Visst låter det hemskt!
Jaha vad betyder det då?
Jo ser ni, han skrev ut lite.... Padam Padam! Järntabletter!
Dom ska jag ta morgon och kväll, gärna i samband med måltid.
Och här kommer poängen:
Eftersom jag ska ta dom här tabletterna i samband med mat så ger det ett ypperligt tillfälle att visa upp att jag tar medicin!
Så det är ju jättesynd om mig eller hur? Jag får receptbelagd medicin!
Men egentligen är det ju bara receptbelagd kosttillskott.
Hm. Ja visst jag kan må dåligt om jag inte tar dom, men det är ju inte direkt livsfarligt.
Jag erkänner! Jag är en "tyck-synd-om-mig" person!


Kommentarer
Postat av: O

Haha staaackars sara ;)

2010-02-09 @ 20:37:21
Postat av: Jannike

Haha välkommen i klubben, jag har ätit dem sedan vi gick i nian :P

2010-02-09 @ 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0