Brr....

Det är kallt. -18 senast jag kollade. Tur att man sitter hemma i sängen med datorn:P
Pappa och jag övningskörde idag. Till strängnäs, han skulle köpa nåt schampo som dom bara har på hälsokraft i strängnäs. sen gick vi till strängnäs kebab. När jag ska beställa frågar han: Det gamla vanliga eller? Jag:Öhh... Ja vikingkebab.. Jag blev väldigt chockad över att han kände igen mig:p Och sen kallade dom mig stammis. Jag måste sluta gå dit, haha:) Ne men seriöst, alla på Europaskolan är stammisar där, eller har varit, innan man insåg vilket slöseri med pengar det är! Kram på er, det kan behövas i kylan!

Kommentarer
Postat av: O

Haha.. inte visste jag att du var stammis ;) Kallt är det ja!

2010-01-05 @ 18:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0