Dansa Dansa!

Som jag berättade igår så var jag och mina kompisar på krogen i går, men vi gick inte till The strip, vi gick till femfemnoll. Så om du gick till the strip igår bara för att du trodde att jag skulle vara där, så ja... Synd;P Ne okej, slut med drygheterna. Vi hade riktigt kul, vi dansade hur mycket som helst! Jag tipsar om drinken P2 också, sjukt god. Men dom flesta har väl provat den förut förutom jag. Jag dricker inte så ofta och det är jag ganska stolt över. Jag har aldrig haft en riktigt hemsk hangover heller och det är jag ännu mera stolt över!
Partybild! Jag och sabina (jag vet inte alls varför bilderna lägger sig ner hela tiden, dom gör det även fast dom är rätt vända på riktigt :S) Övriga som var med igår var : Olivia , Malin, Julia, Mirva och Emma

Kommentarer
Postat av: Malin

det är bra att dricka med måtta. ja hoppas verkligen ja får se er på krogen fler gånger! :) och nästa gång tar vi the strip, ja är trött på 550..

2010-01-10 @ 17:00:12
URL: http://bjorkhopp.blogg.se/
Postat av: O

Hehe, hehe strip nästa! Kul med något nytt!

Bra att du inte dricker så ofta, det ska du vara stolt över!

2010-01-10 @ 17:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0