Krogen!

I kväll blir det party! woho! Jag och några vänner ska till The Strip i Södertälje, det ska bli kul! Jag är vääääldigt sugen på att dansa! Jag har druckit massa kaffe för att jag ska hålla mig vaken i kväll, jag brukar alltid bli jättetrött när jag är på krogen xD Alkoholens fel... Jag ska iaf dela md mig av mitt bästa kaffedrinks recept:D
Snabb kaffe(pulver och varmt vatten)+oboy+mjölk Mums!
Idag hadejag mini marschmellows med fruktsmak som topping, det blev jättegott. Tyvärr var dom med citrussmak och jag gillar inte det så mkt på godis, men men:p
Sorry att bilden ligger, men datorn ville inte samarbeta... Visst ser det gott ut?
Okej , vad ska jag ha på mig idag då? Jo jag kör guld, min favorit färg! Har ett jättesnyggt linne som sitter ganska tight och är i metallic :D Och sen röda kort naglar, lite rockigt. Men sen har jag inte riktigt bestämt mig om jag ska ha jeans eller svarta leggins, ska nog konsultera mina kompisar sen:P

Kommentarer
Postat av: Piinky - a story about a girl

ja precis =)



kram

2010-01-09 @ 21:28:38
URL: http://piinkys.webblogg.se/
Postat av: Olivia

Leggings blev det! Dansa dansa dansa! Så sugen! Haha!

2010-01-09 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0