Svin kallt!

Idag hjälpte jag pappa att bärga hem en nya skrot bil som han har köpt av nån kompis. Min pappa samlar på skrot bilar som han kan rusta upp. Kul för honom att han har nått att göra iaf.
Först så bytte vi däck på bilen, det fanns typ ingen luft alls i dom gamla sen skulle bilen dras hem till oss för det var för kallt att starta, den gamla motorn klarade inte det^^ Det var typ -11 grader och mina tår kändes som om dom var förlorade för alltid... När vi bärgade bilen fick jag sitta bak i den och styra. Det var sjukt läskigt, Man hade noll kontroll och bromsarna var inte i det bästa laget direkt;P Jag trodde att jag skulle dö. Men det gjorde jag ju inte, som ni kanske märker:P
Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer
Postat av: o

Hehe, tur att du lever!



Jag har tagit det lugnt. Skulle gå på bio, Avatar men det var i stort sett uppbokat så skjuter upp det ett par dagar.

2010-01-04 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0