Eclipse

Såg Eclipse idag (eller igår..)
Hade inte speciellt höga förväntningar då jag hatade boken. Dessutom var det ända jag hade hört om den var Kissies åsikt xD
Hon sa att den sög.
Så, varför såg jag den överhuvud taget?
Det stavas Robert Pattinson.
Men jag blev överraskad.
Jag gillade den! Kan ni tänka er!
Men det var ju iof vår kära  R-Patz förtjänst!
Varje gång Taylor L äntrade scenen ville jag skratta rakt ut, han är så otroligt dålig skådespelare.
Men jag höll mig.
Njöt istället av varje sekund med den vackra glittrande varelsen.
Fast varför de där fula ögonen?
Okej, ja jag vet det hör ju till. Dom ska ha såna ögon.
Men det förstör! Kunde de inte ha hittat en snyggare färg?
Okej tillslut. Den var ok.
Första är däremot bäst.

Kommentarer
Postat av: O

Nej, JACOB ska det vara! Så trött på edward haha! Tyckte dne var ok.. inte mer.. men vill se igen och se vad jag tycker då ;:)

2010-07-07 @ 19:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0