Everyone that loves Superhero movies, raise a hand!

Såg nyss klart The Fantastic 4: The rise of the Silversurfer.
Jag älskar superhjältar.
De är så Fascinerande. Jag skulle vilja vara en Superhjälte.
Min personliga favorit är Spiderman, men Fantastic 4 är också rätt grymma.
Sen har vi ju Förhäxad, de är ju inte superhjältar men däremot är de Superhäxor, och ibland verkar det inte vara så stor skillnad.
Varför älskar man Superhjälte filmer egentligen då?
Action, romantik, moral och värderingar, coola special effekter, en chans att uppleva en värld som man aldrig kommer att uppleva på riktigt, mänskligheten när den är som bäst och värst...
Det finns tusen orsaker och just dessa som jag har räknat upp är de som Spiderman filmerna är bäst på!
Och vad tyckte jag då om The Fantastic 4: The rise of the Silversurfer?
Den var bättre än den första filmen (wow, hur ofta händer det egentligen?)
Men det kändes som att den saknade någonting, den berörde inte riktigt som den skulle.
Det var väldigt coola specialeffekter, men de romantiska scenerna var ganska så lama.
Filmen blir bara häftig och det räcker inte.
Spiderman ska det vara!
Jag vill vara Spiderman, han är så gryyymt cool!

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; ahaa, där ser man! inte sett något avsnitt av True blood :p



var jättelängesen jag såg spiderman, minns knappt hur filmerna är :O

2010-07-13 @ 19:07:03
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0