Glee

Sitter och lyssnar på låtar med The Glee Cast och funderar på varför Glee är den bästa TV serien som jag någonsin har sett.
Ja ni hörde rätt!
Glee är bättre än True Blood, Gossip Girl, Desperate Housewives, förhäxad och alla andra bra TV serier.
Här är det som gör Glee så bra!
  • Karaktärerna: De är helt underbara och man gillar verkligen dem allihop. Jag tror inte att det är nån jag ogillar.
  • Musiken: De väljer verkligen bra musik med bredd som framförs på bästa möjliga sätt.
  • Värderingarna: Alla Glee avsnitt har en speciell värdering att lära ut och detta görs utan att det känns fejk eller som att de kastar moralkakor på måfå. De är välplanerade, har djup och berör.
  • Skådespelarna: Här har de verkligen dragit fram ett helt gäng oerhört talangfulla människor. Det finns ingen som jag tycker gör sitt jobb dåligt och alla är underbart duktiga både som skådespelare och artister!
  • Humorn: Den är ofta ganska svart och ofta väldigt dryg. Karaktären Sue Sylvester står för det mesta för humorn, men vi har också Puck, Terry och Figgins som ofta levererar när det gäller komik. En av mina favoriter är när Rektor Figgins förbjuder Goth stilen för att han är rädd för vampyrer.
  • Scenshowerna: Helt magiska! Det är allt jag tänker säga!
Glee är verkligen den bästa High School serien och ja den är ju bäst förövrigt också!
Se Glee, så får ni se vad jag pratar om!
Orkar knappt vänta till September och nästa säsong.
Yes folks, I'm a real Gleek!
Låtlista med lite godingar för den som vill ha finns här också:) De ör inte sorterade speciellt bra, men det är bara för att jag inte har orkat!
Glee moments


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men tror inte att det slår One Tree Hill va? ;D finns ingen bättre serie!

2010-07-31 @ 12:30:59
URL: http://cordell.blogg.se/
Postat av: O

Jo du sa nog att den var dålig, och det är dne verkligen.. om inte den resterande halvan är helt woow, men det tvivlar jag starkt på!



Haha eller hur, det blir lite av en förolämpning, visst att det är lov nu, men ändå ;) Om man ändå läser!



2010-08-03 @ 19:23:30
Postat av: O

På tal om att kommentera, och på tal om Glee. Såg två Glee-avsnitt på flygplanet (såg även de allra första avsnitten) men nu tyckte jag dte var bättre än innan. Har aldirg tyckt det varit dåligt.. men fastnade inte för det. Däremot tycker jag Desperate Housewives är mycket mycket bättre, helt klart! Men kul att du hittat en sådan favorit! :D Min allra favorit är ju såklart Lost ;)

2010-08-03 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0