Hemma

I onsdags kom jag hem då från vår lilla familjeresa till västkusten.
Det har inte varit jättebra väder, förutom en dag då vi låg på Tylösand hela förmiddagen.
Sen drog vi vidare till Varberg och badade och sovde sedan över hos min farbror i Göteborg.
Det bästa med resan var nog ändå mina gulliga småkusiner!
De var inte ett dugg blyga fast jag bara har träffat dem ett fåtal gånger förut!
(de bor ju så långt bort)
Hedda, Elin och Hanna var riktigt gosiga och det var lite sorgligt att åka ifrån dem.
Men nu är jag iaf hemma så om det är nån som har lust att hita på nåt så..
Dessutom kan man ju tro att när man kommer hem från en resa på västkusten halv 11 på kvällen så går man och lägger sig.
Neeeej då!
Man tar bussen som går kl. 11 och drar in till Södertälje och firar lilllördag på Stanleys.
Mera fest!
Tog en taxi hem och precis när vi har tagit oss ur taxin börjar det spö regna. wooohooo!
Annars var kvällen riktigt bra, tyckte iaf jag.
Om du frågar Beatrice får ni nog möjligtvis ett annat svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0