Nya grejen?

Jag har börjat fundera på om Vikingar är de nya vampyrerna?
Jag menar, det började med en VikingaVampyr i True Blood, men nu känns det som alla gör vikinga filmer helt plötsligt. Vi har:
- Valhalla rising med Mads Mikkelsen som släpptes förra året.
- Filmen Thor som släpps nästa år med bland annat Natalie Portman och Anthony Hopkins
- Jag läste på perezhilton.com att Leo DiCaprio drar sig ur Mel Gibsons nya Vikinga film
Det finns säkert fler exempel som jag inte känner till.
Visst vikingar har kanske inte samma dragkraft på fjortis tjejer som vampyrer har, men det känns ändå som att detta är början på en trend. Vi får väl se.
Men det finns ändå ingen som kan mäta sig med våran älskade Eric Northman.
Han är den grymmaste vikingen genom tiderna!

Kommentarer
Postat av: O

Har faktiskt inte funderat över det.. men nu när du säger det, så kan det mycket väl bli! Grr på vikingen Eric ;)

2010-08-03 @ 19:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0