Barn

Idag var andra dagen på mitt sommarjobb.
Jag jobbar på ett sommarkollo för barn i församlingen.
vilket betyder att jag får betalt för att måla t-shirtar, rita och spela fotboll.
Och imorgon ska vi till tom tits.
Visst låter det soft?
Men låt dig inte luras 11 ungar i åldern 10-12 år är ganska jobbigt.
Helt galet jobbiga ibland.
Som när två små flickor började tjafsa och slåss.
Vad säger man? Hur medlar man?
Men jag tycker om dom jätte mycket och de är jätte söta!
Har ni något intressant sommar jobb?

Kommentarer
Postat av: R

Låter skönt... jag läser en massa på mitt :P så mycke dötid :)

2010-06-16 @ 21:09:50
Postat av: Jannike

Åh haha då är våra jobb ganska lika :) Har också massa 10-åringar att handksa med, roligt men jobbigt :)

2010-06-18 @ 19:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0