Inlägg nr 122

Nu har jag bloggat ett tag. Sen i julas ungefär.
Jag älskar det!
Det är verkligen kul att blogga!
Däremot vet jag inte om jag alltid har hållit en så hög nivå.
Men det är väl som allt i livet, det går upp och ner.
Fram tills för några dagar sen kände jag inte för att blogga nästan alls.
Jag kunde inte komma på nåt bra att skriva om och jag hade ingen lust.
Nu känns det som om det har släppt igen och bra saker att skriva om dyker upp i huvudet hela tiden!
..
När jag började blogga tänkte jag att det skulle vara en modeblogg bland annat.
Så har det inte blivit och tur det, det svämmar över av modebloggar på internet!
Det har ju såklart mest blivit en blogg om mitt liv och mina tankar, vilket också står i headern:)
Men jag har också skrivit en del om nöjen som tv, film och böcker.
Ett tag funderade jag på att gör bloggen till en nöjesblogg.
Så har det inte heller blivit, det skulle kännas som om jag inte fick skriva om precis det jag ville.
..
Ibland har jag också tänkt att det är tråkigt att blogg när man har så lite läsare.
Men det spelar heller inte så stor roll längre.
..
Vad har ni tyckt om att läsa min blogg?


Kommentarer
Postat av: O

Jag tycker om det!



Svårt det där.. där är klart roligare, tycker iaf jag, när fler läser.. men ja.. Det är svårt. Kanske lättare att få läsare om man inriktar sig på något speciellt men samtidigt vill man skriva om det som kommer upp.



Nåja, I like it!

2010-03-25 @ 18:28:29
Postat av: Sirkka Mäenpää

Jag tycker om att läsa det du skriver. Det känns så äktga och verkar komma direkt ur hjärtat eller tror du att jag är partisk?

2010-03-25 @ 23:52:05
Postat av: Rebecca

Jag tycker den är mysig... haha

2010-03-26 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0